18 Mart 2011 Cuma

40 Gün 40 Gece Alışveriş Başlıyor

İstanbul Shopping Fest,bu akşam İstinye Park ve Toriumda başlayacak.Açılış partileri,kampanyalar bizleri bekliyor.Boyner,Damat Tween,Ykm'de % 40-50'lere varan indirimler olacak.

Bu akşam ki açılışla festival heyecanı da başlıyor;Nişantaşını tercih edenler için Elle dergisinin partisi olacak,yok ben Taksime giderim derseniz orada Anadolu Ateşi,Mercan Dede ve Ceza konserleri sizi bekliyor olacak.

Festival caddeleri; Abdi İpekçi Caddesi,Bağdat Caddesi,Bahariye Caddesi,İstasyon Caddesi,İstiklal Caddesi,Sultanahmet Meydanı.
 
Herkese iyi alışverişler ve iyi eğlenceler diliyorum;)

2 yorum:

  1. mercan dedeyi çok seviyorum muhteşem ney çalıyor..herkes alışveriş yaparken ben evde temizlik yapıyor olacağım :( ..alışverişi yapanlar neler almışlar bizlerle paylaşsınlar isteriz :))

    YanıtlaSil
  2. duyunca bu haberi çok sevinmiştim,İstanbul'da böyle etkinliklerin yapılması çok güzel.Bende bu gün soluğu toriumda alıcam eğer fotoğraf çekersem indirim haberleriyle yayınlarım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...