17 Mayıs 2011 Salı

Britney Spears Harper’s Bazaar'da

Elbise:Dolce & Gabbana

Elbise:Isabel Marant

 Elbise:Blumarine

 Elbise:Emanuel Ungaro


 Elbise:Bill Blass 

Çocukken en sevdiğim şarkıcılardan biriydi Britney,o zamanlar Justin Timberlake ile birbirlerine çok yakıştırırdım ve hiç ayrılmayacaklar diye düşünürdüm,çocuk aklı işte. Britney bana göre ilk çıkış yaptığı yıllarda yakaladığı başarıya son bir kaç yılda yaklaşamadı bile.Umarım kariyerine daha çok odaklanır.


 Harper’s Bazaar çekimlerini beğendim,Dolce & Gabbana'nın yıldızlı koleksiyonu çok hoşuma gitmişti,bu kadar hoşuma gitmesinin nedeni bu yıl yızdızlı herşeye takmış olmam olabilir tabii.Çekimde yızdızlardan başka yine son yıllarda popülerliğini yitirmeyen dantel var,tabii transparanı da unutmamak lazım.Beğendiniz mi bakalım?;)
 

6 yorum:

  1. ben seçilen giysileri yakıştırdım britney'e ama dediğin gibi kendini toplayıp eskiye dönmesi imkansız gibi

    YanıtlaSil
  2. ya bi değişti bu kadın yüzü bile daha farklı. eski güzelliği yok gibi değil mi?

    YanıtlaSil
  3. ben de bayıldım yıldızlı elbiseye resmen kalp atışımı hızlandırdı:)

    YanıtlaSil
  4. Ben en çok Isabel Marant elbiseyi beğendim canım :) Ama Britney'e bakınca o eskinde sevdiğimiz kız yerine 5 yılda 20 yıl çökmüş bir kadın görüyorum. Hala toparlayamadı ve bundan sonra toparlar mı bilemiyorum. Ailecek garipler ama kardeşi 15 yaşında doğurdu onda da çok şaşırmıştım.

    YanıtlaSil
  5. britney çocuklarımızda iyiydi de sonradan bozdu yahu... ama kıyafetleri ve de çekimleri beğendim. sonuçta taş gibi hatun değil mi?

    YanıtlaSil
  6. I don't care what anyone says, she sure is gorgeous!

    -Heather from lifeofapasseri.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...