14 Haziran 2011 Salı

Emma Watson Vogue Kapak Kızı


Üst:Tom Ford 
Etek:Undercover
 Clutch:Louis Vuitton
 
 Elbise:Aquilano.Rimondi 
Yüzükler:Solange Azagury-Partridge
 
Elbise:Prada  
 
 Elbise:Calvin Klein 
Ayakkabılar: Miu Miu  
 
 Elbise:Dolce & Gabbana 
 
Vogue'a kapak kızı olmak bütün kadınların rüyasıdır.Emma Watson'da bu rüyayı yaşayanlardan.
 
Harry Potter'ın güzel yıldızıyla yapılan bu çekimde parıldayan,göz alıcı elbiseler kullanılmış.Moda editörlüğünü ise Camilla Nickerson yapmış.Beğendiniz mi?

5 yorum:

  1. emmayı tanıyamadım ilk bakışta,oldukça farklı görünüyor fotoğraflarda

    YanıtlaSil
  2. zati ben "bu kız büyünce daş olucak" diodum...coco ile tüm hayrı pıttırlara gitmiştik...çekimlerde pek hoş olmuş mucuks:)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar inanılmaz güzel! 2.resimde gözleri Leighton Meester'ı çok anımsattı bana

    newyorklover-d.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Tatlım woouuv demek istiyorum sadece, Emma Watson ne kadar kadınsı ve çekici gözüküyor! :) Bugüne kadar katıldığı tüm davetlerde sevimli,cici olmaktan öte geçememişti benim için ama bu karelerde gerçekten çekici ve seksi birisini görüyorum. Hem şaşırdım hem beğendim fıstığım :))


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. harika bir çekim bu kıyafetler styling dört dörtlük gördüğüm en güzel vogue çekimlerinden

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...