1 Kasım 2011 Salı

Galaların Parlayan Yıldızı Nikki Reed

Twilight serisinin merakla beklenen son filmi Breaking Dawn iki part halinde gösterime girecek.Filmin ilk bölümünün tanıtımını yapan isimlerden biri de Nikki Reed nam-ı diğer Rosalie Hale di.Ben filmi görmek için sabırsızlanıyorum ama önce Nikki filmin tanıtımlarında neler giymiş onlara göz atalım;)


 Siyahın asil ve şık duruşu tartışılmaz.Küçük siyah elbiseler hepimizin vazgeçilmezleri arasında.Nikki'nin elbisesi de üstüne tam oturmuş,gayet güzel olmuş.

 Kırmızı elbise şık olsa da ayakkabılar için aynı şeyi söyleyemeceğim.

 Puantiyeler etrafımızı sarmış durumda.İrili ufaklı modelleri zevkinize ve vücut yapınıza göre seçebilir ve hoş kombinler ortaya çıkarabilirsiniz.

Nikki bu beyaz elbisenin içinde kuğu gibi görünüyor.

5 yorum:

  1. Tatlım uzun zaman oldu ziyaret edemedim blogları özlemişim postlarını ve seni çook :) Nikki’ye gelince bu kıza sarışın olmak hiç ama hiç yakışmıyor kendi saç renginde nasıl güzel. Ben en çok ilk karedeki elbiseyi bir de son karedeki beyaz dekolte elbiseyi yakıştırdım kendisine, puantiyeli elbisede kilolu gözüküyor kırmızı da da ayakkabı seçimi öldürmüş outfiti. Filmi de heyecanla bekliyoruz bakalım :)




    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  2. bu rosalie mi yaaaaa:))))ay tanıyamadım gerçekten,çok farklı göründü bana

    YanıtlaSil
  3. ilk resimdeki ve son resimdeki halini çok beğendimm...

    YanıtlaSil
  4. En sondakinde görünmüyor ama ortadaki iki fotoda da ayakkabı seçimleri yanlış bence :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. seçimlerinin hepsini çok beğendim,özellikle beyaz elbisedeki görünümüne bir içim su denmez de ne denir acaba,bu kadar dekolteli bir elbiseyi nasıl da zarif taşımış :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...