10 Eylül 2012 Pazartesi

Converse Sonbahar/Kış 2012 Lansmanı

Converse ayakkabılar günlük hayatımın vazgeçilmez parçalarından biri.Hem çok rahat hem de her kombinle uyumlu bir converse bulmak çok kolay.

Converse Sonbahar/Kış 2012 koleksiyonunu incelemek için The House Cafe'ye gittim.Koleksiyon yine birbirinden güzel ürünlerle doluydu.İstanbul temalı ürünler tabiiki günün yıldızıydı.
 Rebel ile hep birbirimizi fotoğrafladığımızdan gün sonunda yine birlikte fotoğrafımız yok diye yakınırdık. Sonunda oldu;)

4 yorum:

  1. ben lisedeyken şöyle bir söz vardı" rocker gençlik adidas superstar giymez ; hiphop geçlik converse giymez " işte bu sözü yıkan çok hiphop tarzı olmuş bu converse'ler ve çok canlı !!

    YanıtlaSil
  2. so cool, love Converse! and you both look very nice!:) kisses!

    YanıtlaSil
  3. şu firmaların istanbul temasını sömürmelerinden bıktım hiçbiri yaratıcı olamıyor bi boğaz köprüsü bi galata kulesi yallah... conversei çok severim almaya doyamam ama bunları sanırım alıp da giymem. ayrıca ne gerek var anacım düz converseleri de çok seviyoruz biz

    YanıtlaSil
  4. Converse sevmeyen yoktur herhalde hep kendini yenileyen bir marka bayılıyorum modellerine.. Bloğunu takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...