28 Mart 2013 Perşembe

Biri Zara ve Bershka mı dedi?



Eminim hepiniz benim gibi en az bir kere Zara veya Bershka'dan bir şeyleri online alabilmek ümidiyle internette araştırma yapmışsınızdır :) Artık arayışımız sona erdi! Evet, hala kendi online alışveriş sitelerini açmadılar ama Modagram imdada yetişti ve Zara ile Bershka'nın ürünlerini satmaya başladı! Benim de bu olaydan Facebook'ta rastgele gezerken haberim oldu açıkcası ve heyecanlandım. Ama güzel haberler bununla da bitmiyor, bir de bunları indirim kuponu kullanarak aldığımızı düşünsenize? Aynı şekilde internette duyduğum Kupon Sihirbazı sitesine hemen bir göz attım, dedikleri gibi “Aradığın kupon bizde yoksa kimsede yok!” mu acaba diye, ve bakın ne buldum: “ Modagram'dan yapacağınız 50 TL ve üzeri alışverişlerinizde geçerli 20 TL değerindeki indirim kuponu sizlerle! ” Çalıştığına dair garanti veriyorlar ama son kullanım tarihi 30 Mart yazıyor, umarım uzatırlar, veya daha güzel bir kopun verirler :) merak ettiyseniz buraya tıktık: kuponsihirbazi.com


Lütfen bir göz atıp bana yorum bırakın! Bu arada eğer indirim kuponu dileğiniz varsa da lütfen paylaşın, çünkü ben bir wishlist göndermeyi düşünüyorum açıkcası! Herkese keyifli alışverişler!

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...