15 Eylül 2014 Pazartesi

Yazlık Bot


Dolabımın diplerinde kalan kurukafa desenli tshirtümü bulunca sanki yeni bir tane tshirtüm olmuş gibi sevindim. Yıllar önce ya Terkos pasajı ya da Atlas pasajından almıştım, tam olarak hatırlayamıyorum. Siz de benim gibi aldığınız giysileri dolabınızın derinliklerinde unutuyor musunuz, yoksa bu sadece ben miyim?;)

Yazlık botları bu sezon çok sevdim. Havalar iyice soğuyana kadar giyilebilir. Bu bootielerin topukları kalın olduğu için günlük kombinlerle de rahatlıkla giyilebiliyor.

H&M Kimono //  ZARA Bot //  TWIST Çanta //

5 yorum:

  1. Stylish and chic look! I love your style with this look! xx

    YanıtlaSil
  2. Very nice plaid tunic!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. I`m so into your shoes <3 amazing ones
    kisses

    YanıtlaSil
  4. ya bu botları aslında itici buluyor gibiyim ama bir başkasında görünce (mesela sende) hoşuma gidiyor :) seviyor muyum sevmiyor muyum anlamadım gitti :) neyse canım sana çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...