14 Kasım 2014 Cuma

LEZZETİN ADINI SEN KOY



İSTANBUL, Kasım 2014 – İsviçre konukseverliğiyle bilinen ve misafirlerine daha iyi hizmet vermek için yenilenme sürecine giren Swissôtel The Bosphorus, İstanbul, sosyal medyadaki takipçilerini heyecanlandıracak bir kampanyaya imza atıyor.

Türkiye’nin ve dünyanın önemli organizasyonlarına ev sahipliği yapan Swissôtel The Bosphorus, İstanbul,  otelin ‘yenilenen ana restoranı’ için bir sosyal medya kampanyası düzenliyor.

Facebook üzerinden yayınlanacak olan “Lezzetin Adını Sen Koy” adlı yarışmada, katılımcılar ekrana gelen görsellerden ilham alarak restorana uygun buldukları bir ismi yazıp gönderecekler. 2 hafta kadar sürecek olan yarışmada, dünya lezzetlerini boğazın kalbinde buluşturan yeni restorana en iyi ismi bulan talihliler, İstanbul’un en büyüleyici manzarasının tadını harika hediyelerle çıkarma şansını yakalayacaklar.

Açık mutfak düzeni,  zamanı değerli olanlara özel Grab & Go hizmeti ve bir Pazar klasiği olan brunch ile tüm misafirlerinin ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik tasarlanan bu yepyeni restorana isim verip muhteşem hediyelere sahip olmak için yapmanız gereken tek şey www.facebook.com/swissotelthebosphorusistanbul
adresinden yarışmaya katılmak...

Birincilik Ödülü:   Jakuzi Suit’te iki kişilik haftasonu konaklaması
İkincilik Ödülü:    Yeni restoranda iki kişilik akşam yemeği
Üçüncülük Ödülü:  Pürovel Spa&Sport’ta rahatlatıcı bir masaj


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...