İSTANBUL,
Kasım 2014 – İsviçre konukseverliğiyle bilinen ve misafirlerine daha iyi hizmet
vermek için yenilenme sürecine giren Swissôtel The
Bosphorus, İstanbul, sosyal medyadaki takipçilerini heyecanlandıracak bir
kampanyaya imza atıyor.
Türkiye’nin ve
dünyanın önemli organizasyonlarına ev sahipliği yapan Swissôtel
The Bosphorus, İstanbul, otelin ‘yenilenen
ana restoranı’ için bir sosyal medya kampanyası düzenliyor.
Facebook üzerinden yayınlanacak olan “Lezzetin Adını Sen Koy” adlı yarışmada,
katılımcılar ekrana gelen görsellerden ilham alarak restorana uygun buldukları
bir ismi yazıp gönderecekler. 2 hafta kadar sürecek olan yarışmada, dünya
lezzetlerini boğazın kalbinde buluşturan yeni restorana en iyi ismi bulan
talihliler, İstanbul’un en büyüleyici manzarasının tadını harika hediyelerle
çıkarma şansını yakalayacaklar.
Açık
mutfak düzeni, zamanı değerli olanlara
özel Grab & Go hizmeti ve bir Pazar klasiği olan brunch ile tüm misafirlerinin
ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik tasarlanan bu yepyeni restorana isim verip
muhteşem hediyelere sahip olmak için yapmanız gereken tek şey www.facebook.com/swissotelthebosphorusistanbul
adresinden
yarışmaya katılmak...
Birincilik Ödülü: Jakuzi
Suit’te iki kişilik haftasonu konaklaması
İkincilik Ödülü: Yeni
restoranda iki kişilik akşam yemeği
Üçüncülük Ödülü: Pürovel
Spa&Sport’ta rahatlatıcı bir masaj
Beautiful post, really interesting!
YanıtlaSil