11 Şubat 2016 Perşembe

V Yaka Kazak

Maalesef geçtiğimiz haftadan beri grip etkisinden kurtulamadığım için yeni post yayınlayamadım. Grip aşısı olmama rağmen yine de burun akıntısı, öksürük ve halsizlikten kurtulamadım. Hala tam olarak kendime gelemedim ama artık yeni bir post yayınlamak istedim.

V yakalı kazakları hep severek kullandım. Bu, iki, üç renkli derin V yakalı kazakları ise geçen sezon gözüme kestirmiştim, Fashionmia da bulunca da dolabıma ekledim. Başka renkleri de mevcut. Oldukça kullanışlı, rahat bir kazak.

I love V neck pullovers. So when i found this trendy and comfy pullover i bought it immediately. If you love it as much as i do there are other color options on Fashionmia.

Fashionmia Pullover // Zara Bag // Mudo Skirt // Zara Shoes // Twist Cardigan //

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...