24 Mart 2016 Perşembe

MBFWI 2016 // Ne Giydim

Bu yıl moda haftasına sadece bir gün katıldım. Başarılı modacılarımızı desteklemek, onların uğraşlarını yakından görebilmek için bir gün de olsa orada olmak istedim. Bu yıl moda haftası çadırı Zorlu Center da kuruldu. Benim şansıma gittiğim gün hava buz gibiydi.

Yırtık jeanler son zamanlarda çoğumuzun favori parçaları olmayı başardı. Ben fazla parçalanmış olanları değil de üzerimdeki gibi dizleri yırtık olan modelleri daha çok seviyorum. Siyah ipli t-shirtlerde de uzun zamandır gözüm vardı. Alır almaz giydim=)

Siyah kayışlı saat arayışım Mockbergde bulduğum bu şık saat ile şimdilik sona erdi. Benimkinin modeli Sigrid. Diğer modellere buradan bakabilirsiniz.

Mockberg Saat // Mango Jean // Zara Kaban // Nike Air Force 1 Sneakers // Zara Çanta // Zara Bluz //

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...