16 Mayıs 2016 Pazartesi

İpli Ayakkabı

Günlük kullanımda yüksek topuklu ayakkabı tercih ettiğim söylenemez. Zaten İstanbul yollarında o topukların üstünde yürümek öyle zor ki. Her zaman spor ayakkabı da giyilmiyor tabii. Böyle zamanlarda kare topuklar imdadıma yetişiyor.

Bu sezon ipli ayakkabılar da çok popüler. Ne zamandır ipli bir ayakkabı arıyordum ama hep yüksek topuklu modeller ya da babetler karşıma çıkıyordu. Bu siyah, kare topuklu, ipli ayakkabıyı görünce hemen aldım. Ben, sanırım Şubat sonu ya da Martta aldım. Ayakkabının arkası açık olduğu için havaların ısınmasını bekledim ve daha yeni giyebildim. Şu an mağazada bu ayakkabının siyahı yok ama pudra rengi mevcut;)


Zara Ayakkabı // Gusto Ceket // Benetton Çanta // Gusto Bluz //

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...