22 Temmuz 2016 Cuma

Desenli Elbise

Mavi-beyaz renkli giysileri hep sevmişimdir. Özellikle tatil yerlerine çok yakıştırırım.Aslında bu elbiseyi de tatilde giymek için almıştım ama Amerika'dan gelen kargo yetişmeyince olmadı. Hayaller hayatlar...

Elbise çok ince, tam yazlık. Ben beyaz sneakerlarla kombinledim ama sandalet ya da espadrillerle de güzel olacaktır.

Çizgili çantalarda bu sezon gözüm vardı. Amiclubwear da bu şirin çantayı buldum. Çantaya bağlı olan fuları, çıkardım bile. Boynuma bağlayınca çok daha güzel durdu;)

I found this lovely blue-white dress on amiclubwear. It is lightweight, perfect for hot Summer days. I wore it with my white sneakers but you can also combine it with your favorite espadrilles or sandals.

Love this striped handbag. It has a lovely leopard printed scarf on it. It also looks super cute  around my neck;)

 Amiclubwear Dress // Amiclubwear Bag // Adidas Sneakers // H&M Hat //

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...