30 Ocak 2017 Pazartesi

Battaniye Şal

Ekoseli şallara karşı bir sempatim olduğu kanıtlanmış bir gerçek, çünkü almalara doyamıyorum. En son aldığım ekoseli şalı kuzenime verince -ailecek hastasıyız- bana da yenilerini aramak şart oldu.

Battaniyeden hallice şalları biliyorsunuzdur, şimdi her şey böyle, büyük büyük. Boyna dolayınca içine gömülerek kaybolabileceğinizi düşünüyorsunuz, değil mi? Bu kadar ince düşünmeyin, kırışıklık yapar. Neyse korku senaryolarını bir kenara bırakalım da, size bu şalları nasıl kolay bir şekilde kullanabileceğinizi fotoğraflarda gösterdim. Boyna dolamaya gerek yok bırakın öyle boynunuza koydugunuz gibi kalsın. İnce kemerlerle de bu şalları sabitleyebilirsiniz, ben kendi kabanımın kemeri olduğu için onu kullandım.

As a plaid printed scarf lover, i couldn't resist to this lovely scarf. It is so stylish and perfect for winter. There are other color options on Zaful. They are all perfect, check them out;)

 Zaful Scarf // Vogue Sunnies // Zara Boots // Rosegal Coat //

1 yorum:

  1. güzel bir stil olmuş battaniye şalları bu ara ben de çok seviyorum hatta aldım bi tane yolda :) yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...