7 Mayıs 2017 Pazar

Çizgili Elbise

Ben elbise sezonunu yavaş yavaş açtım. Altına da terliklerimi giydim. Yaz'ı bekliyorum. Yetkililere duyurulur. 

Aslında, iç gösterdiği için plajda giyerim diye aldığım elbiseyi, içine askılı başka bir elbise giyerek şehirde kullandım. Tatile bir ay daha var. Bekleyemedim. Elbisenin omuz detayları da çok hoş, ben hava biraz serin olduğu için üstüne bir ceket aldım ama ceketsiz giymeyi de sabırsızlıkla bekliyorum. Omuz detaylarına buradan bakabilirsiniz. 

Yazlık bir çanta ararken bu sevimli ananas fügürlü çantayı es geçmek olmazdı. Yaz akşamlarımın olmazsa olmazlarından olmaya aday.

I bought this lovely dress from Rosegal. It a perfect dress for summer. I can't wait to wear it on the beach. 

Isn't this pineapple shaped bag so cute? Check it out before it is out of stock;) 

Rosegal Dress // Rosegal Bag // Zara Shoes //  Zaful Jacket // 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...