31 Ağustos 2017 Perşembe

Günlük Burç Yorumları


Astroloji yüzyıllardır insanlığın en büyük meraklarından birini oluşturuyor. Eski zamanlardan bu yana yıldızların hareketlerine yapılan yorum ve kehanetler insanoğlunun ilgi alanlarından biri olarak kendini göstermiştir. Astrolojiye kesinlikle inanmıyorum diyen biri bile günümüzde muhakkak ki kendi burcunu biliyor. Bu kişiler günlük, haftalık ve aylık yorumları çok fazla dikkate almasalar da; burç özelliklerinde kendi karakter özelliklerini fark ettikleri zaman şaşkınlık gösterebiliyorlar. Astroloji meraklısı kişiler ise hoşlandıkları kişinin yükselen burcuna kadar araştırma yapmaya çalışıyor. Hatta çoğu kişi iş yaşamından aile hayatına kadar büyük kararlarını yıldızların hareketlerinin kendi burcuna etkisine özellikle dikkat ediyor.


Ben bu iki kısım arasında ortada var olan bir bölgedeyim. Her kararımı burçların hareketlerine göre zamanlamasam da astrolojiye kesinlikle inanıyorum. Aslında başlarda oldukça ilgisiz olduğum bu konu; burcumun ve yükselen burcumun bütün özelliklerini taşıdığımı fark ettiğim zaman benim için fazlasıyla önemli olmaya başladı. Bundan sonraki sürecin ise beni yavaş yavaş astrolojiye karşı yakınlaştırdığını söyleyebilirim. Önce çevremdekilerin ardından yeni tanıştığım insanların burç özelliklerine dikkat etmeye başladım. Buna karşın günlük ve haftalık burç yorumlarına ise tamamen saçmalık olarak bakıyordum. Yine de zaman zaman denk geldiğim bu yorumları okumaktan da açıkçası kendimi alamıyordum.

Bir gün ise Elle’nin sitesinde gezinirken astroloji sayfasına denk geldim. Başlangıçta bu kadar kaliteli bir sitenin içeriğinde günlük burç yorumlarının da bulunuyor olması, günlük burçlara olan ön yargımdan dolayı beni epey hayal kırıklığına uğratmıştı. Yine de kendime engel olamayıp burcumun ve yükselen burcumun günlük yorumuna tıkladım. Bir önceki günün yorumuna baktığımda ise tamamen yaşadığım bir olaya gönderme yapıyordu. Bir kaç kez daha bu tarz durumlara denk gelince Elle sitesindeki günlük burç yorumlarının her gün abonesi haline gelmiştim. Eğlenceli yazılarıyla Elle sitesi günlük burçlara olan ön yargımı tamamen yıkmıştı. Sen de astroloji hakkında merak ettiğin her şeye Elle sitesinin astroloji kısmından ulaşabilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...