14 Ekim 2017 Cumartesi

Aşk Testinizi Yaptırmaya Hazır mısınız?



Kasım ayına adım atacağımız şu günlerde “Kasım’da Aşk Başkadır?” filmini yeniden hatırlamaya, kalbinizi aşka açmaya hazır mısınız? Sizi bilmem ama her daim kalbini aşka açık tutan biri olarak Kasım ayının bana getireceği tüm güzelliklere şimdiden hazırım. Lise yıllarımdan beri gençlik dergilerinin, moda dergilerinin hatta şimdilerde internet sitelerinin yaptığı aşk testlerini keyifle çözerim. O testleri çözmek yüzde yüz doğru sonuçlar sunmaz belki ama modumu değiştirir, eğlenmemi sağlar. Arada sırada ise içinde bulunduğum aşk ile ilgili bilmeden öyle tespitler yapar ki şaşar kalırım. Sizler de muhakkak bu testlerden yaptırmış, görmüşsünüzdür. Tamamen kafa dağıtıcı, keyiflendirici testler ne kadar ciddiye alacağınıza bağlı olarak size birtakım sonuçlar gösterir. Esasında sıfır tecrübeye sahip kişiler için bazen yol gösterici dahi olabiliyor bu testler. Elele dergisinin internet sitesinde gördüğüm aşk testini çöz başlıkları beni ergenlik yıllarıma götürdü. Hemen sitede yer alan testleri inceledim ve çoğunu çözdüm.

Testlerin konusu son derece ilgi çekici: “Evliliğiniz ne durumda?” “Ne kadar romantiksiniz?” “Aşk mı Para mı?” “Sıcak mı Soğuk mu?” “Size Neden Aşık?” ve daha onlarca, yüzlerce test… İlişkilere dair A’dan Z’ye analiz yapan, ruh ve beden hallerinizi sorgulayan, eğlendirirken düşündüren bir dolu test. I like it hanımlar! Sizinle paylaşıyorum çünkü çözerken acayip keyif alıyorum ve aynı keyfi sizler de yaşayın, ilişkilerinizi tıkayan sorunlara yanıt bulun, kafanızı dağıtın hatta sevgiliniz veya eşinizle eğlenin diye bahsetmeye karar verdim. Mesela ilişkinizin mevsimi nedir diye sorsam ne cevap verirdiniz? Kaldınız öyle değil mi :) Elele aşk testleri buna dahi çözümleyici cevaplarınız neticesinde eğlenceli analiz ile yanıt veriyor.

Elele internet sitesinde size uygun aşk testini çözmenin haricinde sitenin ana kategorilerinde bulunan sağlık, bebek, dekorasyon, güzellik, moda, ilişki ve benzeri konularda bilgilendirici, öğretici makaleler okuyabilirsiniz. Benim favorim şimdilik aşk testleri. Siz de aşk testini merak ettiyseniz, çözmeye davet ediyorum. Şahsen ben her güne bir test ile başlayabilirim gibi görünüyor. Çöz, eğlen, stres dağıt. Oh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...