5 Mayıs 2012 Cumartesi

Bulgari Serpenti Çantalar

Büyük çantaların günlük hayatta kadınların kurtarıcısı olduğu inkar edilemez.Ama küçük çantaların da çok şık ve şirin durdukları bir gerçek.Ayrıca küçük ya da orta boyutlu çantalar da,fazla eşya almasalarda tamamen işlevsiz değildir.Mesela konserlerde büyük çantalarla rahatça hoplayıp zıplayamayız.işte böyle durumlarda postacılar gibi taktığımız küçük çantalarımız imdadımıza yetişir;)

Bulgari Serpenti çantalar o kadar şık ve kaliteli duruyor ki "aman içine bir telefon sığsın yeterli" diyorum=)Ayrıca çantanın kapağındaki yılan başı beni benden aldı diyebilirim.Çantanın bütün havasını değiştiriyor değil mi?
 
Ayrıca bu çantalarla takım olarak kullanabileceğiniz bileklikler de mevcut.Gerçi çantanın üstündeki yılan başı aksesuar görevini üstleniyor ama,yetmez diyorsanız bileklik de hazır;)

Ünlüler bu şık çantaları kendi stillerine göre kombinlemişler bile.Siz nasıl kombinlerdiniz,beğendiniz mi?
   
Herkese iyi hafta sonları;)

9 yorum:

  1. Bayiliyorum bu cantaya. Bilekligide iyi fikirmisbu arada ;)

    YanıtlaSil
  2. Çantalar çok güzeel ama bileklik daha da bi hoşuma gitti sanki :))

    YanıtlaSil
  3. Interesting bags, I like green one :)

    YanıtlaSil
  4. mirandacım yine çok başarılı maşallah :DD

    YanıtlaSil
  5. minik çantalardan bende vazgeçemiyorum=) ama çoğu şeyimide elde taşımak zorunda kalıyorum su şişesi,defter vs.. =)

    YanıtlaSil
  6. Çantalar çok güzel gerçekten. Bu arada sana bir ödül verdim blog'umdan bakarsın :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...