25 Mayıs 2012 Cuma

Jessica Biel'ın "XLarge" Çantası

Neredeyse evden her çıkışımda büyük çanta mı yoksa küçük çanta mı alsam sorunsalı yaşarım.(Allah daha büyük dert vermesin).O da lazım olur bu da lazım olur diyerek yanıma aldıklarımla küçük çantalara sığmam olanaksız olduğu için,genelde tercihimi büyük olanlardan yana kullanırım.

Jessica Biel'de "küçük bavul" boyutundaki çantasıyla alışverişe çıkmış.Alışverişlerde el çantasıyla pek de rahat olunamayacağı için bence doğru bir karar vermiş.

Siz  günlük hayatta büyük mü yoksa sevimli minik çantaları mı tercih ediyorsunuz?

13 yorum:

  1. küçük çantaları daha şık bulsam da büyük çantalar daha kullanışlı, ben de senin gibi elime geleni atıyorum içine :) ama bu kadar büyük çanta kullanmam sanırım, yine de büyük konuşmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. ben büyük çantacıyımdır da sanki bunun içine girsel bizde sığabilirmişiz gibi geldi bana :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Böyle selvi boylu bir insanı bile kısa gösteren bi çanta kendimi alice harikalar diyarında gibi hissetmeme neden olur sanırım:)

    Şaka bi yana büyük çantaları severim ama bu kadarına karşıyım :))


    http://tekderdimnegiysem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. very nice bag!:) kisses!

    YanıtlaSil
  5. ikisinin arasında bir şeyler olmalı bence :)

    YanıtlaSil
  6. ehrrr..... too big!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. alışverişe büyük çantalarla çıkmak çok mantıklı aslında:)
    ben genelde gideceğim yere ya da kıyafetime göre çanta seçiyorum sanırım.
    eğer okula falan gidiyorsam daha büyük olur ya da sadece bi kaç saatliğine dışardaysam küçük bi tane seçerim.

    bloguma beklerim:)
    itisirem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. bunun içine ben girerim rahat, söliyim :D

    YanıtlaSil
  9. büyük çantaları terch edıorum anca sıgıo esyalarm ozellıkle ogrencıyken kıtaplar vs

    YanıtlaSil
  10. Jessica Biel'inki kadar olmasa da ben de bavul çantaları tercih ediyorum Didem'cim kendi eşyalarımın yanında eşimin cüzdan,telefon ve gözlüğü de eklenince normal boyutlardaki çantaya sığmak mümkün olmuyor :///

    YanıtlaSil
  11. bu konuda inişleri çıkışları olan bir insanım her ikiside benim bebeklerim:)))

    YanıtlaSil
  12. Alışverişte çok mantıklı böyle bir çanta kullanmak canım :)

    YanıtlaSil
  13. kuzuyla gezerken bavull normalde gezerkennn ımm cokgunlukla buyuk :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...