19 Temmuz 2012 Perşembe

Rahat ve Şık İkili:Jean+Gömlek

Jeanler günlük hayatımızın vazgeçilmez giysilerinden biri.Dolabımız bir çok jeanle dolu olsa da;daha bolu,daha darı,daha koyusu,taşlanmışı derken yenilerini istememiz için bir çok nedenimiz var.

Jean üstüne neredeyse her şey yakışır.Bir tshirtle daha spor bir görünüm elde ederken,bir gömlekle kombini şıklaştırabiliriz.Stilini beğenerek takip ettiğim Lauren Conrad gibi jean altına babet giyerek günlük koşuşturmaya rahatça ayak uydurabilir,gece de şık bir topukluyla kombinleyerek parti için hazır olabiliriz;)

12 yorum:

  1. yaa ben bu kombine gercekten asık oldum! :)
    tam anlamıyla benim tarzım,babet skinny renk skalası..
    bu da demek oluyor ki acilen boyle bir gömlek almalı:)
    önereblcegn biyer varmıdır canım:)
    ayrıca blogunu yeni kesfettim ve cook sevdim en bastan beri bakıyorum uyandıgmdan beri<3
    bana da beklerimm:)

    http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz gömlekler bir çok markada mevcut.İstanbul'daysan Beyoğlundaki pasajlarda da şansını deneyebilirsin;)

      Blogumu beğenmene de çooook sevindim,çook teşekkür ederim;)

      Sil
  2. very cool style! love the blouse!

    YanıtlaSil
  3. Zaten lauren'in tarzını çok beğenirim bu kombinde çok hoş olmuş..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ne kaa güzel duruyor tam benim tarzım :D

    YanıtlaSil
  5. Topuzu da ne güzel yaa ben yapınca fazla düzenli oluyor :D Böyle aralardan çıksın istiyorum :P

    YanıtlaSil
  6. Evet lauren conradin outfiti hem gunduze hem geceye uygun. COk guzel gorunuyor bende cok severim her cesit guzel gomlekleri:)X

    Whiteperla

    YanıtlaSil
  7. cok güzel bir kombin fazla yaratıcı olmamakla birlikte gündelik hayata uygun:)

    YanıtlaSil
  8. Jean+gömlek yerine göre topuklu yerine göre babetle tam anlamıyla günü kurtarıyor ben de çok sık kullandığım bu ikiliyi çok seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  9. bencede gömlek her şeyi şıklaştırabiliyor !

    YanıtlaSil
  10. tarzaaaaaaaaa bakkk enfessssssssssssss

    YanıtlaSil
  11. çok severim jean ve gömlek birlikteliğini,zaten jeanler benim olmazsa olmazım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...