13 Ağustos 2012 Pazartesi

Forever New Sonbahar/Kış Lansmanı

Forever New hem ürünleri hem de ferah ve rahat mağazaları ile,benim her alışverişe çıktığımda ziyaret etmek istediğim markalar arasında yer alıyor.Bu yüzden 2012-2013 Sonbahar/Kış koleksiyonunu incelemeye gitmek benim için oldukça keyifliydi.

Koleksiyonda;sifon gömlekler,kürkler,pileli etekler,bu sezon oldukça popüler olan büstiyerler kısaca zevkinize hitap edecek bir çok çeşit bulacaksınız.Birbirinden güzel aksesuarları,çanta ve ayakkabıları da unutmamak gerekir.

Forever New bu sezonda koleksiyonuna birbirinden güzel parti ve gece elbiseleri de eklemeyi ihmal etmemiş.Her elbisede şirin ya da dikkat çekici ayrıntılar mevcut.
 Koleksiyonda daha onlarca ürün var,maalesefki hepsini burada paylaşamıyorum.O yüzden siz,size en yakın Forever New mağazasını ziyaret etmeyi unutmayın;)

9 yorum:

  1. kırmızı gömlek ve denim gömlek favorim oldu !!

    YanıtlaSil
  2. istanbula dönünce ilk işim!

    YanıtlaSil
  3. Bağdat caddesinde ilk uğradığım mağazadır kendileri. Ama tatilden fırsat bulup uğrayamadım . O kırmızı gömlek benim olmalı! :) Kaçırmamalıyım.

    YanıtlaSil
  4. I'd like to get all of these!:) kisses!

    YanıtlaSil
  5. Bu sezon da çok guzel parçalar var. :)

    YanıtlaSil
  6. Looks like a nice store, there is some interesting items :)

    YanıtlaSil
  7. zincir detaylı atleti çok sevdim....sevgiler

    YanıtlaSil
  8. siz ne zaman geldiniz, keşke karşılaşsaydık:) gerçekten çok hoş kıyafetler varmış bu sonbahar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...