9 Ağustos 2012 Perşembe

Yeşilim Aman!

Neon renklere karşı olan ilgim devam ettiği için,bu gömleği görünce kaçırmadım.Hem neon hem şifon hem de dantel bir arada,daha ne isteyeyim.Çiçek desen trendini de ayakkabılarda yakaladım.Saçlarımı genelde düz kullanıyorum ama bu havalarda düz saç sıcağa yenik düşüyor maalesef,bu yüzden bu sefer dalgalı saçı denedim.Sonuç;yine açık saç bunaltıyor ama dalgalı saç hiç bozulmuyor;)

Herkese serin ve renkli günler dilerim;)

Etek: Dorothy Perkins   Gömlek:Zara Trf     Ayakkabı:Zara Trf     Çanta:Forever New

16 yorum:

  1. gömleğin çok mu çok şirin ?? bayıldımm rengine modeline :)

    YanıtlaSil
  2. Gömlegin çok hoşmuş ,sanada çok yakışmış canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Gomlek cok hoş ama ben ayakkabilara bayildim :)

    YanıtlaSil
  4. bende gomlegı cok begendım :)

    YanıtlaSil
  5. HARİKA OLMUŞUN DİDEM YAA, gömleğe bayıldım, ayakkabılara daa :)

    bu arada GUESS ÇANTA isteyenleri bekleriimm :)
    http://www.fashionozge.com/2012/07/size-hediyem-guess-marka-canta-giveaway.html

    YanıtlaSil
  6. gömleğinle ayakkabın birbirine ait çok güzel iki parça:) çok beğendiiiim=)

    YanıtlaSil
  7. Çanta ve ayakkabını çok beğendim, kombininde çok hoş canım =)

    http://rosesapling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. this blouse is so cute dear! kisses!

    YanıtlaSil
  9. ya saçlarını hep dalgalı yap ya süper olmuş bayıldım :) gömlek de oldukça seksiii :D

    YanıtlaSil
  10. buluze bayıldım çok cici,çok şık ,çok,çok,çok:) saç rengi modeli ,herşey pek güzel...buarad bloğun yeni izleyicisiyim keyifle gezdim,geziyorum sevgiler

    bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. çok yakışmoş cnm yeşil hep giymelisin

    YanıtlaSil
  12. Gömlek çok güzel, çantanı da sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. Neon, dantel ve şifon zippek etek ve floral wedgelerle nasıl güzel olmuş ;) saçlarının dalgasını da ayrıca çok sevdim ;)

    YanıtlaSil
  14. yüzün ne kadar güzel senin öyle!!! renkler çok hoşuma gitti;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...