21 Ağustos 2013 Çarşamba

Günlük Ama Sıradan Değil

Alışverişe çıkdığımızda ya da bütün gün koşuşturma halinde olduğumuzda rahat bir şeyler giyinmek ilk tercihimiz olacaktır. Rahatlık demek paspal bir görünüm demek değil tabiiki. Aksesuarla ya da sadece saçımıza göstereceğimiz özenle bir anda havamız değişebilir.

Bir de benim gibi jean üstüne jean sevmeyenler gelsin, bir şey diyeceğim. Jay Leno değilseniz Jean parçaları üst üste giymeyin derdim ama 3. görseldeki Olivia Palermo'yu görünce fikrim değişti. Olivia gibi, aynı renkleri değil de koyu ve açık parçaları bir arada kullanınca hiç de kötü durmuyor. Ne dersiniz?

3 yorum:

  1. canım ben jean ustune jean sevıyorum ama farklı renklerde deıdıgım gıbı tonları farklı :) ayrıca rahat ve sık tarzlara bayılırım

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de gayet sıradan sadece bakış açısı farklı ünlü oldukları için öyle geliyor size.Yoksa ilk fotoğraftaki kombinle son fotoğraftaki elbiseyi ben evde bile giymem.Kırmızı ruj sürmekle şık olunmuyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin bakış açınız farklı olabilir tabii ama bence günlük şıklığı yakalamışlar. Sizin evde bile giymeceğiniz şeyi başkası öyle bir kombinlerki ya da yakıştırırki çok da şık durur. Şekil A da göründüğü gibi. Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...