16 Ağustos 2013 Cuma

Renkli Yaz Kombini

Renkli giysiler yaz aylarına gerçekten çok yakışıyor ama laf aramızda onları sevmemin nedenlerinden biri de fotoğraflarda insanı daha canlı ve iyi göstermesi.

Renkli giysiler kadar beyaz da yaz aylarının vazgeçilmezlerinden biri. Beyaz etek ve pantolonları hem kombinlemesini hem de sokak modasında takip etmeyi severim. Ben de rengarenk bluzu beyaz etek ve neon ayakkabılarla kombinledim. Ama beyaz her şeyle yakışır, siz de kendi stilinize göre uyarlayabilirsiniz.

Tshirt : Zara           Etek: Koton


Ayakkabı: Zara                Çanta: Mango


7 yorum:

  1. renk uyumu harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. dedıgın gıbı tam yaz kombını olmus ayakkabılara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş canım
    stilettoların rengi enfesmiş

    YanıtlaSil
  4. rengarenk kombinleri hep çok sevmişimdir,bu da bir hayli güzel olmuş ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. I have the same blouse, wear it all the time!

    http://beautyfollower.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. uyum çok hoş..bence de bu tür renkli kombinler denizli şehirlere yakışıyor. giy bakalım çorum da kayseri de ankara da..yok ı ııh, hiç hoş olmuyor..aah aah ne varsa denizli şehirlerde var cicim:))
    bu arada bloğumdaki yayın sorunundan dolayı yeni bir blog açtım.
    modavesaireburcu.blogspot.com yeni adresim. orda yazılarım okuma listelerine düşecek inşallah :) takip edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  7. bu kombınını ve saclarını cok sevdım..bluzuna ıse bayıldımmm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...