16 Nisan 2011 Cumartesi

Kırmızı Aşkına

 
Kim Kardashian kırmızı elbisesini nude Louboutin ayakkabılarıyla kombinlemiş.Kırmızı elbise siyah saçlarının altında güzel görünüyor.


Gerek şarkılarıyla gerek giydikleriyle gündemden düşmeyen Rihanna,karşımıza kıpkırmızı çıkmış.Kırmızı saçları ona yakıştırıyorum o da kendine yakıştırıyor olacak ki uzun zamandır rengini değiştirmiyor.


İddialı bir görüntü sergilemek istiyorsanız kırmızı sizin renginiz demektir.Kısa uzun hiç fark etmez hepsi istediğiniz gibi göz alıcı görünmenize yardımcı olur.Ben kırmızı ve siyahı beraber çok yakıştırıyorum.Siz kırmızı elbiselerinizi nasıl kombinliyorsunuz?

6 yorum:

  1. Rihannaya bayıldımmmm yaa alev alev saçlarıyla ne kadar yakışmış elbise

    YanıtlaSil
  2. rihanna ne giyse yakışıyo yaa.. =)

    YanıtlaSil
  3. en altta paylaştığın elbiselerden ortadakini beğendim bana fikir verdi:) bu tarz bi elbise modeli arıyordum. rengine gelince kırmızı rengi beyaz tene çok yakıştırıyorum

    YanıtlaSil
  4. kırmızı kafa rihanna çok tatlı =)

    YanıtlaSil
  5. enee kırmızııı:))çok severim bilirsin canım benimmm :)bu arada hergün baktım followup'ım fashion'ımdan post yoktu :(üzme beni yaffuuu :))

    YanıtlaSil
  6. fashionözge:canım senemler(rebeltakipte) bize kalmaya geldi fazla geçemedim pc başına o yüzden bir kaç gün post yapamadım;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...