22 Nisan 2011 Cuma

Yaz Jean Şortsuz Geçmez




Hala bir jean şortunuz yoksa edinmenin tam zamanı.Eskiden sahil gibi belirli yerlerde giyilirken artık şehirde, partide,arkadaş buluşmasında yani aklımıza gelebilecek her yerde bu şortları görebiliyoruz.

Kışın opak çoraplarla da giyilen  jean şortlarınızı dilediğiniz şekilde kombinleyin;)

 Bakalım ünlülerimiz nasıl kombinlemişler;)

Gisele Bundchen
Jessica Alba

Amanda Bynes

 Lindsay Lohan

 Megan Fox

Rihanna

 Taylor swift
Alessandra Ambrosio
 Frankie Sandford

Mollie King

Pixie Lott

Emma Roberts
 Ashley Tisdale
 Camilla Belle

Rachel Bilson

11 yorum:

  1. bacaklar ince olunca güzel olmuş haliyle. ben giyemem anca plajda sahilde =) yalnız rihanna'dan korktum biran göğüsler fırlayacakmış gibi

    YanıtlaSil
  2. ben kot sortu en cok gomlekle kombinliyorum, bir de meghan kot sorttan o kemeri asla ayirmio heralde;)

    YanıtlaSil
  3. bende çok seviyorum verdiği görüntüyü..

    YanıtlaSil
  4. Hem rahat, hemde güzel. Üstden 3üncüsü favorim

    YanıtlaSil
  5. jean şortlar bir kaç senedir popüler ama bu sene artık her 3 kişiden 2sinde görecegiz sanırım,her modeli var mağazalarda :)

    YanıtlaSil
  6. ince uzun bacaklar ve jean şort of! :D

    YanıtlaSil
  7. ben de çok seviyorum yaz kış giymeyi.. seçtiğin fotoğraflar çok güzel, ilham verici.. havalar açsa da giysek :)
    rihanna'nın göğüsleri beni de korkuttu, bir de megan fox'un şortunun arka kısmını merak ettim, pek de cover ediyor gibi gelmedi bana! :P

    takip ediyorum seni, iyi pazarlar!

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Megan Fox gibi yakıştıran var mı! Çok tatlı olmuş..

    YanıtlaSil
  9. canım yine nefis bir post olmuş,her bir kombin ilham verici:))harikasınnn..

    YanıtlaSil
  10. Rihanna aşmış iyice... : )

    YanıtlaSil
  11. rihanna'nın üstündeki renk tenıyle butunlesmıs gıbı :)

    en cok megan 'ın sortunu begendım ben

    bloguma beklerım :)

    http://kelebebek.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...