19 Nisan 2011 Salı

Yeni Trend: Mini Çantalar

Bu sezon çantalar mini!Eski kullandığınız çantaları unutabilirsiniz çünkü bu yaz her yerde mini çantalar olacak.Bu mini çantaların vintage olanları ise çok gözde.

 Ben büyük çantalara alıştım kullanamam böyle minicik çantaları dediğinizi duyar gibiyim ama bu çantalara bir şans vermeniz için bir kaç fotoğraf ekledim,sevimli değiller mi?;)


 

İşte bir kombin önerisi;)
Yukarıda ki çantaya benzer bir çanta Mudo'da gördüm.Beğendiyseniz bir göz atabilirisniz.

Bakalım ünlüler mini çantalarını nasıl kombinlemişler;)
 








10 yorum:

  1. Yazın en sevdiğim kısmı işte bu mini çantalar.
    Sade askılı beyaz bir t-shirt ü çok şık gösteren tek şey bu mini çantalar sanırım. Ama içlerine sığmak cok zor. Heleki benim gibi büyük cüzdan tutkunları baya bir zorlanıyorlar.

    YanıtlaSil
  2. minik çantalar çok hoş duruyorda malum içine pek birşey koyulmuyor,ben seyahat eder gibi gezdiğimden kocaman çantalara alıştım uzun zamandır :)

    YanıtlaSil
  3. valla kızlar haklı,içine sığmak filan zor ama olsun yaaaa çok güzeller,ben de altın rengi aldımmm bekliyorum yaz gelse de taksam offf :)

    YanıtlaSil
  4. nedicenbaşageldiçekicen:haklısın büyük cüzdanlar falan sıgmıyor içine artık arada sırada takarız;)

    rebeltakipte:senem'cim evet hepimiz alıştık kocaman çantalara=)

    fashiONözge:hmm altın rengini aldın demek ne güzel güle güle kullan tatlım;)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok cici duruyo ama artık gerçekten yaz gelsin!!!

    YanıtlaSil
  6. zincirli olan kücük cantalar cok süper duruyor :)

    YanıtlaSil
  7. Cok güzeller,bu ara bütün yabanci dergilerde araliksiz görüyorum ve cok begeniyorum;)

    YanıtlaSil
  8. dün bunun sıkıntısını yaşadım..dev gibi çantalarım küçüklerine kardeşim kapmış :)
    hemen bir yenisini edinmek lazım :)
    yeni ilginç postumm,
    http://habinos.blogspot.com/2011/04/dalgalar-kostumlere-vurdu-bu-post.html

    YanıtlaSil
  9. bloğunda ünlüler gözaltında çok sevdim canım daha öncce nasıl keşfetmemişim hayret
    habinoscuğum gibi ben de davet ediyorum
    bize de bekleriz ;) http://www.rococosh.blogspot.com mucx

    YanıtlaSil
  10. bu hafta ilk fotoğraftaki marc jacobs sarı cantayı nerdeyse alıyordum hasır cok güzel, ama biraz daha bakınayım dedim... minik çanta sart :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...