8 Ağustos 2011 Pazartesi

Teen Choice Awards Kırmızı Halı 2011

Yaz rengi beyazla başlayalım.Rachel Bilson'nın elbisesi Chloe,bootie'leri Brian Atwood.Taylor Swift'ın elbisesi  ise Rafael Cennamo,ayakkabıları Fendi.
 
Avril Lavigne ve Nina Dobrev'in tercihi Dolce & Gabbana'dan yana olmuş.
 
 19 yaşında ki Selena Gomez'in metalik elbisesi Erin Fetherston,ayakkabıları Brian Atwood. Gossip Gir'ün yıldızı Blake Lively'nin elbisesi Gucci,ayakkabıları ise Christian Louboutin.Fergie'nin yıldızlarla dolu elbisesi Dolce & Gabbana,ayakkabıları Christian Louboutin.
 
 Tabii ki Kardashian kızları da oradaydı.Kourtney Kardashian'nın elektrik mavisi elbisesi Blaque Label,ayakkabıları Christian Louboutin.Yakında gelin olmaya hazırlanan Kim Kardashian'nın elbisesi Matte Jersey - By Givenchy,ayakkabıları Christian Louboutin.Khloe Kardashian'nın elbisesi Roberto Cavalli,ayakkabıları ise Jimmy Choo.
 

10 yorum:

  1. ben en cok nina dobrevin elbisesine ve blake lively'ninkini sevdim. Nina'nin basit yukari toplanmis sacida cook hos görünüyor :-)
    Cok güzeller yaaa ikiside

    Bu arada cok seviyorum böyle Postlarini :-) Öpüyorum kocaman canim

    'Soulmates Never Die'

    YanıtlaSil
  2. Himmmm cici parçalar. Gördüm ilham olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. Blake Lively bayılıyorum turuncu elbisesi bence çok yakışmış:))
    Birde Fergie'nin son trend yıldızlı elbisesi çok hoş:))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Selena gene doğal tonlarda sade bir elbise seçmiş,elbisenin modeli çok hoş olsa da ona pek yakıştıramadım doğrusu.şirin ve renkli bir elbise özellikle de teen choice ödüllerinde daha mantıklı bir seçim olurdu sanırım.
    Fergie ve Nina'yı beğendim ben en çok :)

    YanıtlaSil
  5. blake´in elbise si de benim olsun bari :D

    cok güzelmis cüküüüü !!


    öptüm canimcim <3

    YanıtlaSil
  6. Şu Brian Atwood ayakkabıları fena halde beğeniyorum tatlım :) Selena Gomez tam yaşına göre giyiniyor, Kardashian kardeşler de her zamanki gibi classy :),


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ayyy güzeller ama kostümleri sevmedim yaa =)

    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...