9 Şubat 2015 Pazartesi

Colorful

Kış aylarında daha çok koyu renkleri tercih etsem de bazen renkli giysilere de şans veriyorum. Yağmurlu havaları sevmediğimden böyle günlerde renkli giysiler biraz olsun içimi açıyor.

Bu renkli ve desenli kabanı yine renkli parçalarla kombinlemeyi seviyorum. Kabanın önünde düğme ya da fermuar olmadığı için içine kalın kıyafetler giymekde fayda var, böyle kabanları benim tercih ettiğim gibi, sevdiğiniz bir atkı ya da şal ile kombinlerseniz soğuk havalarda da kullanabilirsiniz.

I prefer to wear dark clothes in winter but sometimes i give a chance to colorful clothes too. I love to wear my printed coat with my colorful necklace and bag. This outfit gives me energy on a rainy day.
 ZARA Bag // OASAP Coat // TWIST Pants // MANGO Boots // OASAP Necklace //

2 yorum:

  1. bende kabana doyamıyorum
    bu da çok hoş bir modelmiş
    çok beğendim çok yakışmış canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...