19 Şubat 2015 Perşembe

Deri Detaylı Kaban

Tbdress den bu kabanı alırken hava daha sıcaktı. Ben de zaten baharda giyerim diye düşünerek almıştım. Ama "almışken giyeyim" dedim ve karda bile hiç üşütmedi.

Kabanlarda deri detaylarının verdiği havayı çok seviyorum. Cool bir şıklık sağlıyor. Kabanın rengi siyah olduğu için kombinlemesi de çok kolay.

Püsküller şu sıralar oldukça popüler. Önümüzdeki günlerde de etkisini sürdürerek karşımıza çıkmaya devam edecek. Ben de bu trende hazırlıklı olmak için püsküllü botlarımı aldım bile;)

I found this amazing black overcoat on Tbdress. It fits well. The design is great and stylish. It is black so you can wear it with anything you want. 


TBdress Coat // TWIST Boots //  Avon Scarf // H&M Top //

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...