28 Kasım 2016 Pazartesi

Black And Gold

Herkese mutlu haftalar. Bugun İstanbul'da kapalı ve yağmurlu bir hava var. Benim haftasonu yaptığım siyah kombinle ne kadar da uyumlu. Hiç sevmem kapalı havaları ama siyah giysilere karşı koymak imkansız. Bu saten, altın fermuar detaylı cekete bayıldım. Ceket çok ince, kışın kaban içine bile giyilebilir ki ben öyle yaptım.

Siyah kadar, siyah/altın rengi uyumunu sevenler başkanı olarak ucu metal detaylı bu botu görmezden gelemezdim. Kare topuklu, oldukça rahat bir bot. İhtiyacı olanlar mutlaka baksınlar;)

Hi guys, i hope you had a great weekend. This is my outfit from last weekend. As you can see i really love black and gold colors. This jacket which i bought from Dresslily is amazing. There are other color options on dresslily;) And as a black and gold colors lover i bought these ankle boots from Dresslily as well. They are so comfy and stylish.

Dresslily jacket // Dresslily boots // Koton Jeans // Twist bag //

1 yorum:

  1. aynı ceketten ben de almıştım severek de kullanıyorum sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...