21 Kasım 2016 Pazartesi

Wish More Hotel'de Spa Günü


Geçtğimiz pazar günü haftanın stresini atmak, biraz rahatlayıp nefes almak için Bayrampaşa'da bulunan Wish More Hotel'in Spa'sındaydım.

Wish More Hotel'i bilmeyenler için belirtelim, yerini bulmak çok kolay, Forum İstanbul Avm'ye yürüme mesafesinde. Ben buraya ilk defa gittim ve yeri kolaylıkla buldum. Hotel'in Spa&Fitness  salonu 2000 m2 alan üzerine kurulu ve rahatınız için her şey düşünülmüş. Kapalı havuz, jakuzi, sauna, Türk hamamı, buhar odası, masaj odası, cilt bakım odası gibi imkanlarıyla buradan pamuk gibi ayrılmak garanti;)

Eğer spor ile ter atmak isterseniz de 500 m2 genişliğinde bir fitness salonu da bulunuyor. Fitness'a başlamak isteyenler buraya bir göz atmalı. 

Hotel'deki Türk hamamı, gelin hamamı olarak da kullanılabiliyormuş. Böyle özel günler için iyi bir yer bulmak çok önemli ve bir o kadar da zor. Gelin adayları hem kendi mutlu olmalı hem de arkadaşlarını iyi ağırlayabilmeli. Ben hiç gelin hamamına gitmedim, bu hotelin hamamını tercih ederseniz beni de çağırırsınız değil mi ? :)

Bu güzel gün için Wish More Hotel'e çok teşekkür ederim. Siz de böyle keyifli bir gün geçirmek isterseniz adresi biliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...