11 Kasım 2016 Cuma

Remington Proluxe Saç Düzleştirici

 Küçüklüğümden beri dalgalı saçlarımı beğenmez, hep düz saçlara özenirim. Bu yüzden saçıma ütü yapmışlığım bile vardır. Önceden saç düzleştirici yoktu tabii. Sanki dinazor çağından bahsediyormuşum gibi oldu ama teknoloji o kadar çabuk gelişiyor ve günümüzü o hızla değiştiriyor ki biz de onu yakalamaya ve ayak uydurmaya çalışıyoruz.

Benim saçlarım maalesef ince telli. Bazılarına göre bu avantaj sayılır ama ben daha gür ve kalın telli saçlara sahip olmak isterdim. Buraya yazınca bir kez daha anladım ki ne çekmişim saçlarımdan, en çok ben çekmişim. Şöyle ki ince telli saçlar daha çabuk kırılıyor. Kırıldığı için de uzama süresi gecikiyor. Bu yüzden ince telli saçların bana verdiği yetkiye dayanarak bir düzleştiriden beklentilerim şöyle;
-Saçlarımı kırmaması.

- Düzlestirme süresinin kısa olması (aynı saç tutamının üstünden kırk kere geçmeme)

-Saçlarımı yakmaması, kabartmaması.

-(Bakın burası çok önemli) Elde ettiğim jilet gibi saçın yarım saat sonra bozulmaması.

Bir kaç kez yere düşürdüğüm için aldığım son düzleştirici bozulunca Remington' nın yeni proluxe düzleştiricisini denemeye karar verdim.  

Bakalım Remington S9100 Proluxe saç düzleştirici neler vaat ediyor; 
  • 24 saat ömürlü tarzlar
  • Tüm gün bozulmayan kuaför stilleri
  • Akıllı OPTIHeat teknolojisi ile eşit ısı dağılımı
  • Pro+ ayarı ile daha sağlıklı tarzlar
  • 230°C’ye kadar kademeli sıcaklık ayarı
  • 5 kat daha pürüzsüz* - ultimate glide seramik kaplama ile
  • Tek geçişte %50 daha düz saçlar 
 Ürünü geldiği gibi, adım adım açarken fotoğraflamak istedim. Oldukça şık bir kutusu var. Kutudan çıkmasına en çok sevindiğim parça ise bu düzleştiriciyi (özellikle tatile giderken) koyabileceğim çantası oldu. Genelde elektronik aletleri valize koyarken çizilir mi, bozulur mu diye hep endişelenirim. 

Kullanım kılavuzunda bu düzleştiriciyi, ince ve hasarlı saçların; 150°C-170°C , normal ve sağlıklı saçların; 180°C-200°C, kalın ve çok kıvırcık saçların 210°C-230°C de kullanması öneriliyor. Ama ne yalan söyleyeyim hiçbir düzleştiriciyi, ince telli saçlarım olmasına rağmen 200 derece altında kullamadım. Çünkü istediğim kadar düz olmuyorlar. Bu modelde de 200 derece ayarla saçlarımı düzleştirdim. Düzleştirici şaşırtıcı derecede çabuk ısındı, çok sevdim. Acelem olduğunda oldukça işime yarayacak bir özellik. Ayrıca plakasının saçımda kaymasını, iki kez üstünden geçtiğimde saçlarımın hemen düzelmesini ve ilk izlenimime göre saçımı kırmayıp verdiği parlaklığı çok beğendim. Şimdi kış aylarında olmamızın da bir etkisi vardır diye düşünüyorum ama işlemden sonra saçlarım hemen birbirine karışıp bozulmadı. Yazın nasıl olur bilemem, deneyip göreceğim. Bir de ben düzleştirici kullanırken saç fırçası da kullanıyorum. Bu şekilde saçlarım daha çabuk ve daha iyi düzeliyor, sizin de aklınızda bulunsun;)


Her ısı işlemi sürekli kullanımda saça zarar verir bu yüzden saçlarınızı ısıya maruz bırakmadan önce mutlaka koruyucu bir ürün kullanın. Remington Proluxe şık ve kullanışlı bir ürün olmuş. Eğer siz de benim gibi bozulan saç düzleştiricinizin yerine yenisini almak istiyorsanız ya da düzleştiriciniz eskidiyse ve işlevini eskisi gibi yerine getirmiyorsa proluxe'e mutlaka bakın derim;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...