15 Ekim 2012 Pazartesi

Ifw 4.Gün Baştan Ayağa Zımbalandım

 Yorgunluk yüzünden,izlemek istediğim bir çok defile olmasına rağmen 3. günü atlamak zorunda kaldım.Enerjimi topladıktan sonra,son defile günü için antrepodaydım.

Bu sezon elimizi nereye atsak zımbalı ürünlere denk geliyor.Bu konuda hiç bir şikayeti olmayan ben,ıfw 4. gün için baştan ayağa zımbalandım.

Daha sonra defile fotoğraflarına da yer vereceğim.Şimdilik bu kadar,herkese iyi haftalar.




Ceket:Twist      Tshirt:Bershka      Pantolon:Stradivarius      Taç:Atlas Pasajı     Çanta:Zara    Botlar:Stradivarius 

11 yorum:

  1. taç ve çanta favorim :) buarada saçın inanılmaz güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı olmuşsun cnm :) bende o ayakkabılardan istiyordum ama kalmamış :( çok yakışmış sana.

    http://sedamoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkürler.Bu botları katalogdan görüp o kadar beğenmiştim ki 3 mağaza dolaştım,en sonunda istinye park avm'de buldum.Orada krem rengi de vardı,istersen bir bak;)

      Sil
  3. Saçına bayıldım canım =) kombininde çok cici =)
    bugün tvde seni ve rebeli gördüm =))
    emina röportaj yaparlarken 3. sırada oturuyordunuz =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol tatlım,hangi kanalda gördün acaba,netten bulayım?=)

      Sil
    2. Starda alişan ve sevcanın programındaki magazin bölümünde gördüm canım, dünkü yayınında =)

      Sil
  4. bi taç bi insana bu kadar mı yakışır demeden duramam :)
    muhteşem olmuş ben doyamadım sana bakmaya :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğendiğine,çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. botlar şahane bayıldım. makyajda öle. süpersin ;)

    YanıtlaSil
  6. Zımbalar çok yakışmıştı Didem’cim özellikle tacına bayıldım,deri pantolon şifon gömlek birlikteliği çok cool duruyor. Ayakkabı & çantanın gold siyah uyumu ise harika! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...