30 Mart 2012 Cuma

İki Renkli Saçlar

Dipleri koyu uçlara doğru açılan saçları ünlülerin çoğu kullanmışlar.Daha dramatik bir görüntü yakalandığı kesin ama güzel görünüyor mu orası tartışılır;)

Parası yetmemiş sadece uçları boyatmış diye dalga konusu olmak, ya da saçlarım uzadı hemen boyamalıyım demek geride kalmış gibi görünüyor.Ama kesinlikle saçımı iki renk yapacağım diyorsanız çok fazla ton farkı olmamalı bence.Siyah ve sarı kıyafetde güzel duruyor saçda değil;)

Benim gibi saçlarının dipleri biraz bile gelse rahatsız olanlar bu görüntüye katlanamayacaktır.Ama sevip kullananlara da saygı duymak gerekir;)


10 yorum:

  1. ben seviyorum böyle saçları hatta saçlarım uzasın ilk işim böyle boyatmak.yoksa uzamasını beklemesem çıtçıtlarımı mı boyatsam:)

    YanıtlaSil
  2. Bazilarina dip boyasi gelmis gibi gorunsede bence cok hos ;)

    YanıtlaSil
  3. aslında esmer tenlilerde koyu dipler ve açık sarı renkler beni rahatsız etmiyor örneğin ilk fotoğraf :)

    YanıtlaSil
  4. boyası gelmişten çıkmalı ama saç bi dönem ülkemizde pek yaygındı o zamanda kullanmıştım şimdide severek kullanıyorum ben kendi adıma:) düz ve uzun olduğu için saçlarım tek renktense bu renkli hali daha güzel geliyor benim gözüme:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. İçlerinden en çok Sarah Jessica Parker'a yakıştırdım bu saç rengini:)))

    YanıtlaSil
  6. i like this trend! nice post!:) kisses!

    YanıtlaSil
  7. Lei benım askım zaten ona yakısıyo hersey rachelda da kotu durmuyo bence :)

    YanıtlaSil
  8. uçlarda ton farkıyla,ışık oyunlarını çok seviyorum ben,ama katii farkları asla:)

    YanıtlaSil
  9. Saçlarda iki renk daha çok uçlara doğruysa çok hoş duruyor ancak üstlerde olanlar (ilk kare)dipleri gelmiş gibi duruyor Didem'cim :/

    YanıtlaSil
  10. Saç uçlarına balyajı seviyorum ama üstteki resimdeki hiç bana göre değil :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...