13 Mart 2012 Salı

Rachel Bilson'nın Renkli Pantolonu

Renkli pantolonlar gardolaplarımızın favori parçaları olmaya devam ediyor.Yaz kış tercih edilen bu pantolonları ben özellike yaz aylarına çok yakıştırıyorum.Yaz'ın cıvıl cıvıl havasına nasılda uyuyor.

Rachel Bilson renkli,yüksel bel pantolonunu sade beyaz bir tshirt ve vatkalı siyah bir ceketle kombinlemiş.
Bu göz alıcı pantolonları Rachel gibi siz de sade parçalarla kombinleyebilir ya da dilerseniz tezat renkler kullanarak rengarenk bir kombin de yaratabilirsiniz;)

8 yorum:

  1. fuşya sanırım pantolon ton ne kadar güzel ve ne kadar yakışmış ben çok başarılı buldum klasik sayılacak bi kombini çarpıcı hale getirmede olduköa başarılı:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. kombıne bayıldım...

    selensstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. kombin güzelmiş, pantolonu çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. o üzerindeki beyaz bluzun yakası nedir öyle yaa,bu kadar salaşlığı da sevemiyorum ben.ama pantolon,ceket ve çanta çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel durmuş gerçekten, bu tarzda bol boru paça pantolonları çok beğeniyorum...

    YanıtlaSil
  6. Gayet güzel duruyor. Zevkliymiş. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...