16 Mart 2012 Cuma

La Senza'nın Pembe Dünyası

Rebel Takipte ile La Senza'nın alışveriş partisine katılmak için City's Avm'ye gittik.Hem alışveriş yapmak hem de blogger arakadaşlarımla bir araya gelmek çok güzeldi.

İlk fotoğrafdaki 2 bey (ahh ahh) geceye katılan birbirinden güzel kadınla fotoğraf çekilmek için bekliyordu.İlerleyen saatlerde tshirtler de çıktı ama bu kadar anlatayım size:P

La Senza yine bildiğiniz gibiydi.İçeri girer girmez renkli ve kışkırtıcı parçalar sizi karşılıyor.Vaktiniz olunca bir göz atın derim;)

13 yorum:

  1. etkinlik gerçekten çok eğlenceli geçmişe benziyor:) bi de ben ayakkabılarına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. anlaşıldı laz senzaya uğrayıp yeni bir koleksiyon yapmanın zamanı gelmiş =)

    bloğmda çekiliş var canımıniçi beklerim :*

    YanıtlaSil
  3. aaa harika bi lansman olmuş bu :)))) keşke bende orda olsaydımda kendimi kaybetsetdim:(


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. t-shirtler çıktı mı???okuyunca tekrar o resme döndüm.şahsen bu iki çıtır arkadaşı o halde görmeyi isterdim:)))

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel cikmisiz sari papatyaa:)

    YanıtlaSil
  6. ılerleyen saatler :))) hahah cok guldum..cok guzlesınız super lasman ne kadar guzel bır raya gelmenız

    YanıtlaSil
  7. so great photos!! I love it:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. güzel bir etkinlik :)

    blogumuza bekleriz :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. canım ya fotolarda çok yorgun görünüyorsun ya da mutsuz hayırdır? umarım ters bir şey yoktur sadece yorgunluktur... onun dışında o foto çektirmek erkekleri 10 numara buldum maşallah diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım yorgunluktan,başka bir şey yok çok şükür=)

      Sil
  10. toplanmışsınız yine gelseydim sizleri tekrar görmek isterdim, bu arada koleksiyon çok hoş görnüyor:)

    YanıtlaSil
  11. cok cok cokkk guzellık olmussss bence tum etkınlıklerım goz bebegınısınız.:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...