2 Mart 2012 Cuma

Nina Dobrev Siyahlar İçinde

Daha önce derin V dekolte giyen ünlülere blogda yer vermiştim.Eh biri giyerse arkasından başkaları da gelir elbet,değil mi?Nina Dobrev de siyah  J. Mendel ile bu kervana katılmış.Üstelik bu dekolte Nina da hiç de kötü görünmüyor.Ucuz bir görüntü yok yani.

Genelde kısa elbiseler giyen Nina bu kez yerlere kadar uzanan bir etek tercih etmiş.Alt da üste de aynı renk olduğu için  uzun bir gece elbisesi görünümü yakalamış.

Ben görünümü sevdim,hatta bu üstü zihnimde pantolonla bile kombinledim=)Siz de Nina'yı beğendiniz mi ?

11 yorum:

  1. Oscarda en sevdiğim elbiselerdendi bu... Ninayı pekçok tebril ediyorum elbiseyi dolaptan çıkarınca talibiyim haberi olsun:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş bence de siyahlar içinde ne kadar şık :)

    YanıtlaSil
  3. bence taşımış dekolteyi çok ta hoş olmuş kırmızıdan sonra ikinci favori rengimdir siyahhh:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ben beğendim :D sade ve şık!

    YanıtlaSil
  5. Woowww elbise harikaymış yaa !! Herkes de taşıyamaz yani bunu,aferin Nina'ya :))

    YanıtlaSil
  6. Çoook beğendim. Çok şeker bir suratı var ayrıca :))

    YanıtlaSil
  7. Ben bayildim v ykaa harika ilk defa bu kadar guzelini goruyorum

    YanıtlaSil
  8. Bence cok hos olmsu:) Sevdim...

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. yaka detayları ne kadar asılllll

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...