19 Mart 2012 Pazartesi

Roberto Bravo Daveti

Perşembe günü La Senza partisinden sonra,Roberto Bravo daveti için Good Food'da buluştuk.Dünya Pırlanta Konseyi üyesi ve markanın kurumsal iletişim direktörü Aylin Gözen bizlere markayı ve 2012 mücevher trendlerini anlattı.
Aylin Hanım'ın kurbağa detaylı kolyesi çok şirindi.




Miray'ın rengarenk ojelerini fotoğraflamadan olmazdı.

Sıcak bir sohbetin ardından koleksiyonu daha yakından incelemek için mağazaya gitmeye karar verdik.

Birbirinden güzel takıları denemeden de olmazdı.Kızlar deneme yaparken ben de onları fotoğrafladım.

19 yorum:

  1. Roberto Brawo yu yakın uzun zamandır tanıyorum harika tasarımları var:) Ben çok seviyorum tasarımlarını genel olarak çiceklerden ve hayvanlardan oluşan tasarımları beni benden alıyor:) özellikle son kelebekliye bayıldımmm:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. benım gıbı kelebek hayranına bu yapılmaz kı..bu mınelı kelebeklı kolyelerden nerede varsa alıyorum ve sonum husran ya sochıc ya kuyumcuya doğru yol alıyorum...ıkı hafat kullanamadan ya bır kanadı cıkıyor ya kopcası:)) yıne harıka bır etkınlık olmus..bravoo sızde

    YanıtlaSil
  3. Great photos!:) I love them all! Fab jewelry!:) I'm following u back, thank you!:) Have a nice day! xoxo

    YanıtlaSil
  4. çok güzel parçalar var gerçekten bayıldıım:)

    YanıtlaSil
  5. thx for the follow, lovely

    followed back

    kisses

    YanıtlaSil
  6. Super lovely blog, great photos♥!
    Have a awesome day, Iris
    http://colorfulw.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. selamlar, tanıştığımıza çok memnun oldum.. beyaz kolyeyi de güzel taşımışım ;) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnun oldum canım,ben denediğin iki kolyeyi de çok beğendim;)

      Sil
  8. Lovely photos! The jewelry is amazing

    Thanks for following me, I'm following back!<3

    http://what-maria-loves.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. önce rebelciğime baktım şimdi de sana :D süpersiniz kızlar :D

    YanıtlaSil
  10. Çok keyifliydi o akşam.Tasarımlara gelince hepsi bir numaraydı.Çok emek verilmiş ve çok farklılar.Ben hepsine bayıldım.Tanıştığımızada çok memnun oldum :)

    Sevgiler
    Ahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarımları ben de çok beğendim,kullanılan renkler ve malzeme de çok iyiydi.
      Ben de tanıştığmıza çok memnun oldum canım;)

      Sil
  11. Tasarımlar gerçekten çok güzel =) KEyifli bir akşam geçirmişe benziyorsunuz =) Allah bozmasın keyfiniizi =))
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. ohh harika bir gün geçirmişsiniz:) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  13. Thanks for being my new follower! I'm flattered :)
    ¸.•°*”˜˜”*°• ..¸.•°*”˜˜”*°•.☻/ღ˚ •。* ♥ ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。/*˛˚ღ •˚ ˚ ✰✰˚* ˚ ★/ \ ˚. ★ *˛ ˚♥* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ ♥ 。✰˚* ˚ ★`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫°
    Your blog is so wonderful that I decided to reciprocate by following you! :)

    A great start of week!
    http://deiafsalim.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
  14. O son kolye ne muhteşem bir tasarım öyle :o

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Kelebekli takılar gerçekten çok şirinmiş.

    YanıtlaSil
  16. çok hoş takılar var, ikiniz de ne kadar tatlısınız senem'le <3
    good food neresi hiç duymamıştım? çok güzel ve sıcak bir mekana benziyor..
    öpüyorum tatlım :)

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler Ahsen'cim=)Good Food City's de zemin katta,canım;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...