23 Mart 2012 Cuma

Şeffaf Ve Puantiyeli Gömlek

Mischa BartonThe OC dizisinden tanıyorsunuzdur.Şu sıralar pek tv de görünmese de,davetlerde karşımıza çıkmaya devam ediyor.

Mischa'yı genelde etek ya da elbiseyle görmeye alışkınız.Ama selülitleri hakkında yazılan onca yazıyı dikkate alarak pantolona da şans tanımış sanırım;)

Siyah deri skinny pantolonunu puantiyeli şeffaf gömlekle kombinlemiş.Transparan gömleklerin içine askılı bir tshirt de giyilebilir ama cesaretiniz varsa Mischa gibi her şeyi şeffaf bırakabilirsiniz;)

10 yorum:

  1. Gömlek kesinlikle harika ama böyle hakkını vererek giymek mümkün değil:)
    Onun yerine dediğin gibi askılı atlet yada straplez badiler tercih etmek durumundayız:)

    YanıtlaSil
  2. puantiyeyi seviyorum gömlek cok hoş benim olsun :D

    YanıtlaSil
  3. I don't really understand her make up :D but I like that blouse :)

    YanıtlaSil
  4. ben çok cesaret edemeyebilirim :)))) ama fikri ve gömleği sevdim :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ayyy o kaşlar çok komik olmuş ama :))

    YanıtlaSil
  6. suratı saymazsak güzel olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  7. şeffaf gömleklerin özelliğini kaybetmesinden nefret ediyorum ama burası tr yerler valla=) o yüzden içine mutlaka gereksiz şeyler giyiyoruz:)

    YanıtlaSil
  8. Gomlek cok guzel:):) Blazer ile de guzel combine edilir, cok sevdim:)

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Mischa'nın bakışlarına takıldım ben yaa,ne kadar şaşkın görünüyor :)
    ben bir puantiye sever olarak gömleğini çok beğendim ve deri pantolon ile de yakıştırdım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...