22 Mart 2012 Perşembe

Lucy Hale'in Masmavi Kombini

Bir önceki post da ceket ve pantolon ikilisini incelemiştik.Şimdi sıra aynı renk ceket ve pantolonun birlikte kullanılmasına geldi.

Aynı renk ve kumaşla yapılan ceket ve pantolonlar bana memur kıyafeti gibi gelir hep.Ama bir memurun Lucy Hale'in giydiği bu göz alıcı mavi takımı giydiğini de hayal edemiyorum=)Bu kombin daha çok kırmızı halıya uyarlanmış diyelim.

Lucy'nin ceketinin modelini sevdim,modern dikimli ve düğmesiz.Ama yerleri süpüren,eğer adım atarsa düşmesine neden olacakmış gibi duran bu pantolonu pek sevdiğim söylenemez;)

Siz de aynı renk pantolon ve ceket giymeyi sever misiniz?

9 yorum:

  1. Ben aynı renk takımları özellikle iyi bir elden çıkmış olanları çok severim:) Ancak bu takımın paçaları nolcak öyle dikilmeyi unutmuşlar gibi olmaz yani :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bencede çok yakışmış kırmızı halıya bı ikili:)

    YanıtlaSil
  3. pantolon korkunç hakkaten ama ceketin kesimini ben de beğendim.
    mavi tonunu hiç beğenmedim ama :P

    YanıtlaSil
  4. renk süper ama kalıp filan ona uygun olmamış,boyu söylemiyorum bile:)

    YanıtlaSil
  5. Pantolonun uzunluğu nedir öyle :)
    Tercih ettiği renk çok güzel olsa da pantolon boyu ile sınıfta kalmış :)

    YanıtlaSil
  6. bu takım güzel ama yakışmamş daha kısa göstermiş bence ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...