21 Mart 2012 Çarşamba

Pantolon Ve Ceket İkilisi

Yavaş yavaş güneş bize yüzünü göstermeye başlamışken,kışın kasvetiyle birlikte paltolarımızı da üzerimizden atmaya hazırız.

Jeanlerle,renkli ya da deri pantolonlarla çok yakışan ceketlere havalar daha da ısınmadan önce bir şans verin derim.

Pastel tonlar bu sezon trendler arasında yer aldığından bir çok markada pastel renkli ceketlere rastlamak mümkün.Özellikle  pastel pembe ceketler,beyaz pantolon üzerinde çok ama çok tatlı duruyor.Benden söylemesi;)

9 yorum:

  1. baharın vazgeçilmez ikilisi :)
    süper görseller

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. I like the peach pants!:) xoxo

    YanıtlaSil
  3. evet kesinlikle çok yakışan iki parça!

    YanıtlaSil
  4. mevsim geçişleri için hakikaten en yardımsever kombin bu:)

    YanıtlaSil
  5. ben çok seviyorum bu ikiliyi,işim nedeniyle de klasik giyindiğimden hep tam benlik,haftasonları da jeanlerle giymeyi seviyorum ceketlerimi:)

    YanıtlaSil
  6. ben de çok seviyorum ceket pantolon-jean ikilisini... kendime yakıştırdığım nadir kombinlerden birisidir.

    YanıtlaSil
  7. birbirini tamamlayan en iyi kombinlerden :)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Cok begeniyorum pantolon ceketi iliskisini. Hic ayrilmasinlar:)

    YanıtlaSil
  9. pantolon ceket ne giysem derdi oldugunda siyah elbise gibhi kurtarıcı ve şık bir seçenek :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...